Kort sommarlov

Om två dagar åker jag hem och efter det är det bara 8 dagar kvar tills skolan börjar. Vart har det här sommarlovet tagit vägen egentligen?! Allt jag minns är att jag åkte utomlands, kom hem och nu är det snart skola igen! Helt sjukt, så här snabbt har aldrig ett sommarolv gått förut... Är det bara jag som tycker så?
    Hoppas i alla fall att skolåret går lika fort!!! 
fast det lär ju inte hända... loven går ALLTID fort medans själva skolan går i snigelfart...
 
    Men det är lite kvar på lovet i alla fall och jag har fortfarande lite saker planerade som tur är!
 
- Allsång på Skansen!
- Ung08
- Gröna Lund x 100000000 
- BADA!
Hihihiiiiii :)
 

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0