I'll be there in a heartbeat

 
Sitter och lyssnar musik just nu, större delen av min kväll har jag ägnat åt lite Desperate Housewives och till att lära mig spela Young Wild & Free på piano :)
Älskar den låten, och har haft den på hjärnan hela dagen eftresom jag spelat den igår också! :)
Imorn är man ju ledig igen så det är ju najs! Ska in till SÖS vid ett för att röntga handen typ, så dom kan se nåt med skelettet (fattade inte riktigt varför), och efteråt blir det lunch i stan med syrran!
Idag var jag btw och klippte mig! Så här blev det:
 
Inte så mycket större skillnad än förut, bara att jag bara toppat håret denna gång och kortare lugg! (vet att det inte är bäst bild så ni ser bra hahaha)

Kommentarer
Postat av: Alexis

SV: idag har jag gått på stan och shoppat lite, du då ? :)

2012-08-28 @ 19:24:32
URL: http://alexiseveryday.blogg.se
Postat av: amanda

söt du är :)

2012-08-29 @ 19:37:23
URL: http://liindstrand.blogg.se

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0