Gokart!

Hejhejhej på er!

Har blivit dålig uppdatering, sms-blogga funkar inte, inläggen kommer inte fram och jag har skrivit typ fem inlägg och skickat om alla minst två gånger!! Skit eller hur... 
Men vet ni vad vi gjorde igår?!
VI ÅKTE GOKART! :D
Fatta vilken adrenalinkick det var, och det var så kul också! måste åka mer hemma i Stockholm!
Nu börjar man få hemlängtan också lite grann, ska bli skönt att komma hem till min data hahaha, och till vårat wii! :D Hihii typ det jag bryr mig om? Näej men längtar hem till mitt rum och min säng och sånt också. Ska bli skönt att komma hem på söndag! 
 
Det här åkte jag!!!
hade ingen bild så blev googlebild..

Nu ska jag kolla på Gossip Girl och läsa min jättegrymma bok! 
Puss på er jag bloggar senare.
 

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0