Bubbleroom

Vill tipsa er om en jättebra hemsida, www.bubblerom.se !
Dom har en massa kläder och skor som är jättefina, som man inte kan säga nej till, för både kvinnor och män. Dom får in nya produkter varje dag så det finns alltså alltid ett stort utbud! Bubbleroom är även utsedd till Sveriges bästa butik, så hur bra är inte det då? Deras leverans är alltid jättejättesnabb och det bästa är nog att du har en full ångerrätt inom två veckor att du har köpt din produkt! Och det är ju bra i fall att sakerna inte passar osv.
Sen kan du ju också köpa presentkort där också till nån som du tycker borde handla på bubbleroom! ;)
Men det jag mest kan tipsa om på deras hemsida är nog deras klänningar och skor! Dom är jättefina och klänningarna är väldigt billiga, skorna är inte så farligt dyra heller. Det är i alla fall värt att handla där för det är såååå snyggt och bra kvalitet! Skorna finns i många modeller, en av modellerna är Jeffrey Campbell modeller, fast det är inte Jeffrey Campbell skor utan det är liknande modeller bara men dem är jättesnygga!
Här är mina favoriter av skor jag har hittat på sidan:
 
Have2have Skoletter, Maylis Svart Bubbleroom.se               Have2have Skor, Jessie Vit, svart, blå, röd Bubbleroom.se
Dessa är ju ändå lite
Jeffrey Campell liknande!                       Dessa är jättesnygga!!!
Klicka här för att komma till sidan!

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0