Rättegång

Tjobaloba :D Kände för en rolig hälsningsfras ;)
Imorn kommer bli sjukt kul! Är jätte taggad, och vet ni varför? för vi ska åka och se en rättegång med klassen!! :D Eller jaa typ 3-4 st eller 6 kanske det var hihi :) så dom är rätt korta men det blir hela dagen iaf :D men det bästa är nästan att jag därför börjar halv 12 imorn!!! :D Så därför är jag fortfarande uppe vid den här tiden ;) Men ska snart lägga mig så fort jag sett klart Grey's för är jättetrött..
Btw så gick det superbra hos tandläkaren, och jag slipper tandställning :D Hur awesome är inte det?! :D :D

Puss och godnatt på er♥


Hahah bjuder på den här ! Ni kommer väl ihåg när jag la ut den hahah? :D

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0