Ett litet livstecken

Jag har insett att jag inte bloggat så mycket de senaste dagarna! eller jaa, jag har inte bloggat alls!
Men det ska bli bättre på det nu, hoppas jag iaf. Idag har jag haft studiedag så kunde ju ha bloggat hur mycket som helst men jag sumpade den chansen
tyvärr. Men imorn blir det b ä t t r e ! :D

Imorn ska jag dessutom till tandläkaren.. då ska det bestämmas om jag ska få tandställning eller inte; nervöst!! Men hoppas jag inte får det, fast ändå så kan det ju vara skönt att få det.. man får ju så fina tänder efteråt :) men jag ska itne få det för att jag har snea tänder , utan för en annan sak. men nu är det ju inte säkert att jag får det då men!
Nu ska jag se klart på Grey's Anatomy och sen sova. Är lite småtrött men det är faktiskt bra att jag är trött för då kommer jag somna fort fastän jag la mig halv 2 igår! :O


Haha passade på att hitta en rolig tandläkarbild på google! hahah :D


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0