Blogglusten är borta

Uppdateringen har verkligenv art sjukt dålig senaste tiden.. och den här veckan har jag inte ens haft lust med bloggen!! Vad är det med mig?
Men, imorn är det ny vecka och nya tag!
Imorn är det även mega också (136XL) men alla jag skulle ha gått med kan inte gå nu så kommer vara forever alone men kan nog vara med några andra av de i klassen som ska gå :D Igår var det ju Pop Exlosion också åh herregud! Bästa dagen i mitt liv!!!!!!!!!!♥   Mer om det kommer jag skriva om en annan dag för måste ha min sladd till min kamera så jag kan ladda upp bilder för jag hade inte mitt minneskort och bla bla bla , hehe ;)
Nu är det Big Brother som gäller och det ska jag fortsätta kolla på nu! :D   


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0