Tror jag blivit sjopping beroende... eller så gillar jag bara nya saker?? :P

Hej! Är lite sur nu... för jag klarade äntligen boss leveln på Super mario flash (haha geek..) men precis när jag skulle få gå över till nästa sida så cepar sig hela jävla spelet!!!!!!! Så jag fick starta om... :@ snacka om sur .. och när jag körde igen från början dårå så klara jag det inte........suck.
Men men! Hehe lite mer om idag rå. Har vart i skolan som vanligt och varit med Jennifer, som vanligt typ haha :) Åååh jag vill så gärna veta om jag har vunnit Erics tävling..!!  Hoppas hoppas hoppas! :D Får nog mail eller så ringer dom för man gav ut telefon nummer.. ;) Om jag vinner asså. Hoppaaas!!!
Åååh vet ni vad jag vill göra? Shoppa mer kläder haha xP har blivit shopping galen, I know!! MÅSTE kolla hur mycket pengar jag har kvar på kortet och sen så KANSKE KANSKE KANSKE det blir centrum nån gång i veckan..? :) Fast ska inte slösa alla pengar heller, det måste ju räcka till två st Saade vol.2, en att ha hos mamma och en att ha hoas pappa smart va?? :P Hihi tycker jag iaf.. :)
För ska ju ha dom signerade, ska ju till TVÅ av hans signerings turnéer satte.. hehe!
Fast.. är lite tveksam till om det verkligen blir två Saade vol.2.. för kanske ska shoppa lite mer på H&M i veckan xP för häromdagen fick vi hem rabattkort på H&M som bara gäller några veckor nu.. och dom kan ju va bra att ha?! heh :D


Så här ser jag ut idag.. haha muppbild men det bjuder jag på!! :D Tröjan är ny, det va en av dom jag köpte på H&M igår.. :)!

Nu ska jag strax äta middag sen efter det blire väl DH på datan och ikväll äre Two and a half men!! :D
See ya!!♥



Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0