Alla dricker glögg nu! haha..

Tja!
Sitter och typ gör ingenting nu.. heh. Ska strax börja städa undan lite från mitt numöblerade rum :) eller jaa möblerade ju om det igår men det är nymöblerat för mig! :) Åååh, vet ni hur jävla mycket jag längtar tills på onsdag?! Saade vol.2 släpps ju då...... :D Längtarihjäl mig!! Då ska jag och Jennifer direkt efter skolan och mina gitarr typ verkligen KUTA hem till henne för då har hon fått sitt brställda ex i brevlådan!! :D Och kanske ett till, det hon vann. grr..
Heh :)
ååååh ni måste se dom här videorna....:

Fest hos Mange! :D Haha!! (hoppas de blev rätt nu xP)


<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/xoVRPngoLHM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Och... Jul hos Mange!! :D haha..

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/TA_nsogVKhU" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

ALLA DRICKER GLÖGG NU!! :D älskar det hihih :) :3 c:

see ya!!!

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0