Uppdateringen har varit 0% den här helgen, jag veeet..

Heej! :) Sorry för dålig uppdatering nu i helgen, har typ haft tjock mycket att göra.. i fredags va jag i centrum med Matilda, sen sov Verro över hos mig, igår sov Jennifer över hos mig och då översatte vi pappas arbetsgrej till engelska, eftersom att han SUGER på det haha ;) Och sen så möblerade vi om mitt rum också... :D Är skit nöjd, men det känns lite annorlunda, heh. Idag åkte iaf jag, Jennifer och Verro till centrum! :D Jag köpte två tröjor från H&M som jag är helt förääääälskad i! :D
Men men, nu ska jag ta och kolla på Elsas Värld, som jag missade i torsdags.. :/ och sen blir det väl lite Desperate Housewives tror jag :P Men blir väl mer uppdatering sen antar jag!


Heeh.. typ fejksmile? haha ^^

puss!

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0