Today: Ögonläkaren.

Godmorgon alla ! :D Idag känner jag mig på lite glatt humör FAST jag är trött och bara sov 5-6 timmar inatt :/
Somnade inte förrän 1, halv 2 , bara för att jag har lagt mig vid 2, 3 tiden de senaste dagarna.. kul. Not. Men till slut somnade jag visst för sen vaknade jag av alarmet. ;)

Och nu
sitter jag här, bloggar lite, kollar fb, och äter frukost ;) Men måste gå snart, börjar om 20 min fast det tar bara 2 min att gå till skolan :)

Senare , efter första lektionen (tyska..) drar jag hem igen yaeey :D För då ska jag till ögonläkaren. Mindre yaey... Men måste dit, nu kan jag ju få veta vare är för fucking fel på mitt öga (ser typ INGENTING på de ena ögat , från långt håll) och så äre skönt att slippa resten av skoldagen också!! :D Stort YAEEY! :D

Men nu måste jag sluta blogga måste hinna äta upp (är seg på att äta.. hehe) och fixa lite andra saker . Uppdaterar när jag kommer hem från läkaren eller ikväll för ska va med Jennifer efter läkaren så får se om jag hinner blogga dårå. ;)
puss!


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0