Tidsfördriv

Nu äre dags för tidsfördriv.. 

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: Krig, våld och varför allt i världen är så orättvist.
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Pepparkakor, läsk, tallrikar haha..
Tre saker jag gör just nu: sitter vid datan, lyssnar på musik och skriver xP
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Sjunga en duett med Eric Saade, träffa Robert Pattinson och bo i USA i några år och hoppa fallskärm. jag vet det blev fyra saker.. haha
Tre saker jag kan: Spela gitarr, skriva fort på datan haha, och typ.. engelska?
Tre saker jag inte kan: va utan huvudvärk i en vecka haha, prata kinesiska, och stå på händer haha..  
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Masquerade (albumet), Saade vol.1 och Saade vol.2 :D
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Vet faktiskt inte..
Tre favoriträtter: Morfars stekta fläsk med löksås :P, fiskpudding och morfars fiskgratäng hehe :)

Vilken svordom använder du mest? Fuck
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? olika, oftast typ kvart i 7..
Var köper du dina matvaror ifrån? vi köper från ica maxi och så konsum tror jag
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?va med haha
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en träff med eric saade (det kostar väl en del.. :P)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? aa typ
När var senast någon stötte på dig? vet inte..
Vad åt du till middag senast?färsbiffar
Kan du vissla? JAA
Tittade du på tecknat när du var liten? Japp :)
Äger du några popband t-shirts? Nee..
När flög du senast? på väg hem från usa, den 11 september, eller typ den 12, för vi bytte flyg hehe :)
Pratar du några andra språk? engelska och lite tyska
Har du gråtit offentligt? jupp......
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? piercingar jaa, men inte tatueringar..
Vad har du med dig in på bion? POPCORN OCH LÄSK :P
Vad har du för väder? Ingen aning men typ vanligt?
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? har inte gått gymnasiet än haha
När sov du senast på golvet? ingen aning några månader sen kanske om det gills på madrass på golvet..
Gillar du din boendesituation? ja
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? typ 10-12 timmar annars går jag runt som en zombie hela dagen..

Är dina dagar fullbokade och stressiga? nja
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nee
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14 :D
Tror du på liv på andra planeter? njaae..
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? brukar inte säga nåt till mig själv då och det känns nästan aldrig svårt faktiskt. men typ att allt blir bra?
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? jaa :)
Tycker du om att krama folk? vet inte ..
Äger du en digitalkamera? jaa
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Miley Cyrus ^^
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ja
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?  nee
Är du mörkrädd? japp..
Tre saker du alltid har med dig? mobil, nycklar, det är typ det haha.



Vare intressant för er? haha.. :)

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0