The Break Up

Juppiduppie nu kollar jag på The break up :D Den är asbra har sett den ett par gånger hihi :) Har ni sett den ?
Den är verkligen asbra men kommer inte ihåg allt :o när den slutar vet jag inte vad jag ska göra, lägga mig kanske? Det blev ju liiiiiite sent igår (kvart i 3..).. hehee.. :/
Juste..! Vet ni hur pinsamt det va förut när jag skulle gå av planet till usa? när vi va framme dårå, och de va mest amerikaner på planet. Då när vi skulle gå av och stod upp och väntade på att få gå av så tappade jag mobilen på golvet, då sa jag jätte högt: Fuck!
Typ alla glodde. Piiiiinsamt! Smidigt.. haha när man är i USA också. Skickligt va? ;)
Meeeen iaf, detta blir väl sista inlägget idag :) Och sen får vi se om jag hinner blogga imorgon bitti innan vi åker, vi åker vid 12- tiden tror ja, men jag sover ju typ till 11 eller halv 12 satte.. jaa ;)

puss!


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0