Synd om mig.. hehe

Tjaa! Kom hem från Jennifer för nån timme sen , vi va i Haninge Centrum hon skulle köpa skor och lite saker hehe. och nu har jag kollat på lite Scrubs vi har typ alla säsonger hemma, nästan haha :P fast har inte sett säsong 4 än :o orkade aldrig det och sen glömde jag bort. Får väl göra det nån dag rå. :)
Å nu har jag världens huvudvärk... vet inte ens vare beror på men de e väl för att jag behöver glasögon satt hoppas dóm blir färdiga snart.. fr jag ooooorkar verkligen inte ha ont i huvet längre!! Liksom jag ser inte dåligt eller inte va jag märker liksom men ont i huvet har man fan varje dag typ.. som nåt som tränger sig in i hjärnan eller nåt. Känner mig som en död fisk just nu orkar typ inte gör nåt alls...
Imorn ska jag iaf praoa med Jennifer på Orren, nåt att se fram emot iaf :D Bara inte huvudvärken sitter kvar då, har haft den hela helgen.. :/ Men men jag tror nog den är borta imorn om jag tar alvedon innan jag lägger mig eller nåt. Fast det hjälpte inte igår dårå men.. tycker synd om mig själv just nu.. :( uuuusch ja..
see ya! ;P


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0