Super Mario Flash (grr..)

Hej igen :D Sitter med Verro och vi har geekat Super Mario flash :D fast jag fick damp tillslut... ;(
hehe. .
Nu ska vi snart steka falukorv till lunch hihi  :) Gillar egentligen inte falukorv så mycket men om man steker det länge satt det blir lite "bränt" typ så blire gott :D annars kan jag bara äta en eller tvp stycken, sen mår jag illa.. .
Neeeeeeej, idag äre söndag, sista dagen på höstlovet :'( snyft.. men imorn kommer jag inte va  i skolan typ alls , bara på tyskan ;D För ska till ögonläkaren och de kommer ta tid för först får jag en ögondroppe, sen 45 min efter det ska dom undersöka mig satte. . ja ;)
hihi :) Nu är jag sugen på falukorv :D satt vi ska nog äta nu HEJRÅ ;)

Kommentarer
Postat av: LouiseMonica

Vinnaren av veckans blogg är nu utsedd! Vann du inte? En ny chans kommer komma inom kort! Många kramar till dig! ♥

2011-11-06 @ 19:13:37
URL: http://louisemonica.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0