Snart snart snart!

Heej igen! :D
Heheeh! sitter och kollar på Scrubs med brorsan, fast ett avsnitt jag redan sett idag som inte hann har.. suck. Men snaaart så brörjar Desperate Housewives!!!! :D OMG! LÄngtar!! :D Heheh.! :) Ett himla tjat om det jag vet ;)
Vad gör ni ikväll rå? :) heh.
Nej. nu kom jag på att jag glömt att öva på gitarren!! Fan.. men äsch jag gör väl de efter Desperate Housewives :)!
Åååh fan missade Top Model... började duscha rätt sent och sen tog ju brorsan tvn. Skit också. Men det är bara att kolla med Verro imorn om vem som åkte ut :D Hon kollar alltid på det satte.. heh! :)
Jag hejar på
Kasia och Hannah i Top Model, vilka hejar ni på? :) Ni som ser på de dårå. Hah.
Förresten, varför har ni slutat kommentera? ;( Jag älskar ju era kommentarer!! heh..

Bild från USA, jag står uppe i Frihetsgudinnan!! :D♥ Det blir lite gamla bilder nu för min kamera är hos pappa.. :/
heh.
puss!


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0