R.I.P. Lasse Brandeby

Hörde nyss att Lasse Brandeby har dött! Först tänkte jag bara "Vem är det?" men sen sökte jag på google och såg att det va han ju.. Bara jag som tycker det i sjukt sorgligt? För hemma hos pappa geekar vi typ Rena Rama Rolf där han är med och det är ju helt sjukt att han är död nu.. Herregud. Det är det enda man kommer tänka på nu när man ser det är att han är död. Men men...

Nu bloggar jag mer om positiva saker!
ska snart äta , det blir lasagne, det var hundra år sen jag åt det!!! och sen efter middagen drar jag iaf till pappa, för det blir närmare till Orren sen imorn. Tar inte med datan satt bloggar inte igen förrän på tisdag förmodligen!
Hehe. Men nu är jag lite nere också för en grej... hoppas det inte är som jag misstänker med den grejen då blir jag inte så glad direkt.. :( meeen jaja! det vill inte ni höra om xP
Vad gör in  ikväll?
Jag längtar till Erics skivsigneringar den 4:e i sollentuna och 11:e i Malmö!!! ska på båda med Jennifer woho! :D I'm so super happy
Och så längtar jag tillbaka till USA! Mm.. måste åka dit igen för fan.. vet ni hur underbart det var där!? Det är som i alla amerikanske tv-serier fast mer verkligt! Saknar det verkligen.. och mamma ska kanske åka dit igen typ till våren men tror ni hon tänker ta med mig då? Nääej. typisk.
Men men heheiiihi . Har iaf vart där en gång det e ju bra. Men längtar tillbaks till Forever21 också men den finns i Dubai och jag och mamma ska kanske åka dit över nyår !! :D hoppas hoppas hoppas!!!!!!


Mörk bild jag veeeet ^^
 
puss


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0