Read me

Hej!!
Idag är jag med Verro, hehe :P Iaf, efter skolan geekade vi lite super mario flash, haha.... och sen drog vi till Konsum för att köpa lite ingredienser till Fiskpuddingen som brorsan gör nu ikväll :) Yay har aldrig ätit fiskpudding hemma! Bara i skolan..
Nu glor vi på Family Guy och ska kanske geeka lite mer super mario flash. Sen om nån halvtimme blire middag, och sen vet jag inte.. för det går inte några bra program på tv ikväll.. Vet ni nåt bra kanske?
Äh, ja får gå in på tvplaneten och kolla om det går nå bra.
Jag är dålig på att komma på saker att blogga om.. heh.
Men bloggar mer ikväll , om roliga intressanta saker dårå haha!! ;)
puss

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0