Presenten check

Yay nu är presenten fixad! drog till centrum med c.j istället hehe :) Skulle köpa Wallander till pappa men hittade den inte satt det blev Farsan istället . Och nu kom jag ju på att det passasr väldigt bra för det är ju Fars dag och filmen heter Farsan. pro man är alltså , haha ;)
Hoppas på att vi kan se filmen ikväll efter han har fått den :)
Nyss har jag precis kollat på One Tree Hill, tror jag såg två avsnitt. Såg på säsong ett, dom första två avsnitten. Dom två hade jag aldrig sett men dom var himla bra!! :)
Nu ska jag geeka lite Desperate Housewives, och vänta på att det ska bli middag. klockan halv 7.. låååångt kvar och jag har inte ens ätit lunch idag!! ;( Men men that's life. typ.
Vad gör ni ikväll? Och vad ska ni äta ikväll? Själv ska man äta Fajitas, lääänge sen ! :P yummieee!


puss


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0