Praoen gick skitbra!

Hej! Igår och idag har jag praoat på Orren! Det har jag ju berättat för er. Det var helt okej, igår vare inte sååå jätte kul dårå.. för då va vi med Garaget (en av avdelningarna) i tyresta by och promenerade i skogen med dom men det va ju så kallt. ugh.. men annars vare väl rätt okej igår. Och sen så va vi i deras stuga där, Troll- ladan! :) Där är egentligen avdelningen Troll- Ladan på Orren som brukar va men dom är där också ibland ;) Och det va väl sådär..
Idag var det roligare! Då va vi mest inne, ritade och lekte med barnen typ. Kul! :) Och sen va dom utomhus i typ 1 ½ timme och det var helt okej faktiskt fastän det va kallt idag med. Haha cyklade med dom på deras minicyklar, herreguud det var evigheter sen man cyklade på dom!!! :) Haha! Och efter det vare lunch typ och sen ritade vi och sånt med dom inomhus igen :P Och sen gick vi hem hehe :) Och det var en tjej som va jätte gullig!! Jag höll henne i handen när vi åkte till Tyresta och efter det så klängde hon typ efter mig hela tiden! Hon kunde liksom komma fram helt plötsligt och krama mig också :) Hur gulligt är inte det?!
Och så är mina glasögon klara också! vi ska hämta dom imorn.. Hoppas dom har blivit bra nuråå :P
Nu har jag precis kollat på DH iaf och ska väl se ett avsnitt till.. eller tyå tre till haha :D Beror på när jag ska äta, fixar maten själv för alla andra kommer hem typ sju.. och då har man ju hunnit dö av hunger redan!! :O hehe. .
Å så äre skola imorn.. :/ Orkar. Inte. Men men.. man får väl hoppas det blir en bra skoldag rå? ;) 
Aja nu äre som sagt dags för DH!!!! :D

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennifer

vaaaa!Varför får din skola praoa i 7 an?

2011-11-23 @ 15:26:38
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0