One Day

Nu har jag äntligen tid att blogga :D Kom hem runt halv 12 eller nåt sånt från stan, vi såg ju One Day :) Den va bra men sorglig. Varför är alla filmer bara sorgliga nu?! Ingen är ju positiv :O Iaf inte dom som går på bio. Det är alltid nåt dåligt som händer, nåt negativt eller sorgligt liksom.
Nu ska jag strax lägga mig är lite trött hehehee :)
Hade förresten askul hos Matilda ! Jag Jennifer och deras kompis Evelinn va dom enda som sov över haha men vi hade iaf jätte kul sen under natten innan vi somnade :D hihi ;)
Har kollat lite på Elsas Värld när jag kom hem (herreguuud måste läsa ut boken!!) och kollar bloggar typ bara :) Ska väl ta mig ett stort glas mjölk sen också woho! Och vet ni? Jag ska ha mitt utvecklingssamtal på onsdag och på torsdag är alla lediga satt dom ska hinna ha resten av utvecklingssamtalen och vet ni vad det betyder? Joo, att jag är ledig heeeela torsdagen!!! Fett med najs säger ja bara. Fett. Med. Najs. ! :)
Så undra va jag ska göra på torsdag?? hmm.. är väl med en kompis eller bara hemma och slappar vilket jag inte tror haha :) Är med kompisar (speciellt jennifer!) 24/7 hihi :)


Mina naglar, fixad edom igår så det är lite borta idag, ser ni vad det står? Det står ECHO, det är namnet på en av Erics låtar :)♥ På tummen äre ett hjärta och på min andra hand har jag gjort typ likadant :D

ps: ändrade planer, ser på Pang i Bygget med papi nu istället !

puss och godnatt!♥


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0