Nyduschad

Nu har jag precis duschat! :) Äter kanellängd också och är glad!! För idag kunde man nämligen köpa biljetter till Eric Saade Pop Explosion Concert !!!! OMG :D Bara dom som har gillat Erics sida på fb kunde se att man kunde för han la ut det i ett inlägg :) Så Jennifers mamma har köpt biljetterna åt oss nu oh my fucking god! :D Satt mamma ska betala tillbaks för min biljett sen och sen måste jag kanske betala mamma för min biljett hehe ;) Men mamma har inte bestämt än om jag måste betala för biljetten dårå men hoppas inte det! Men annars äre ju lugnt klart värt det!! Herreguuud!!! Glad tjej! :D

Idag va jag i skolan såklart, som vanligt. Försov mig inte nu tack och lov!! Idag vare faktiskt jättekul på SO:n , vi körde "Fyra Hörn" dvs att det kommer upp en fråga och varje hörn är ett alternativ så alltså fyra alternativ. Så ställer man sig i det hörnet vars åsikt stämmer in liksom. Och en fråga var "När är man/räknas som svensk?" och för mig är det solklart att det är när man är född i Sverige. Men nästan hela klassen ställde sig i hörn A, där det var när man har ett Svenskt Medborgarskap. Det var bara jag och fyra andra som stod i hörn B, som jag förklarade va min åsikt där jag ställt mig. Så olika åsikter verkligen!! medans jag tyckte det var solklart att det är när man är född i Sverige så tyckte nästan alla andra att det var nåt annat. Trodde faktiskt inte att våra åsikter skulle vara olika haha.
Sen drog jag och Jennifer iaf till Centrum, jag köpte en present till Matilda, jag ska till hennes födelsedagsfest imorn, KUL!!! :) Vad jag gav henne kan jag ju inte visa er nu... (det finns en chans att hon läser detta ju!) men på lördag kan jag lägga in. Ni måste få se hehe :) För jag gillade den presenten. Men ska inte avslöja mycket mer nu hihi.

Snart ska jag iaf titta på ett avsnitt av Desperate Housewives som jag gjorde innan jag duschade också hihi :D Och efter det hoppar jag i säng faktiskt. La mig halv 1 igår.... det var verkligen inte lyckat, var hur trött som helst i morse, usch nej det gör jag inte om på en vardag!


Så här ser jag ut nu! ;P

puss!


Kommentarer
Postat av: LIENE

Kul att du köpte biljetterna:)

2011-11-12 @ 10:42:58
URL: http://lienes.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0