Middag ute

Japp, ikväll åt jag och mamma middag ute , typ vid Birkastan ;) Jag åt entrecote , gott va ? :) hehe.
Va tycker ni nu om bloggen? Vare bra att jag byta eller vare bajs? ;)  hihii
just nu skriver jag lite på word, tråkar.. kanske ska geeka
 sims3 ett tag ? :D faaast... det börjar bli lite tråkigt :rollingeyes: .. ska önska mig sims 3 husdjur till julen haha ;)
Imorn äre ju sån där helg satt man ska åka till gravar & sånt, då ska vi till mormors grav :) satt lär väl inte blogga mycket dårå men men. .;) ska försöka sms blogga om jag kan,
jag måste ju fixa de då på inställningar på blogg.se och bla bla bla hehe ;) Satt..
får se hure blir med de. Va ska ni göra imorn? Har ni nån grav ni ska till ? :)



puss!


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0