Jobbig dag... typ

Idag var jag i centrum med Jennifer och Verro, köpte en tröja på H&M heheeh.. Skulle köpa två för hade rabattkort men hade inte syrrans klubbkort med mig för på nåt papper om det stod det att det typ va personligt och inte kunde lånas ut och bla bla bla.. hehe men iaf och jag hade inte fattat att man måste ha klubbkortet haha så då kunde jag inte använda rabattcheckan, fail.. hehe :) Å sen så har kvällen vart helt sjuuk.. inget jag ska berätta nurå iaf..
Heh.
Nu kollar jag iaf på Desperate Housewives och chattar med Verro!! :D
Så måste fokusera på tvn nu hihii.. :)


Hehe jag idag! Tröjan e en av dom jag köpte på H&M i söndags :) hehe.
see ya! ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

helt sjuk kväll. helt sjukt läskigt oxå...

2011-11-30 @ 07:24:36
URL: http://ericlove.devote.se

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0