Jävla skit fucking dag

Det börja med att jag vakna. Det var ljust i rummet och jag tänkte "men vafan va ljust det e. å mitt alarm har inte ringt än... nej. nej vänta lite. säg inte att jag har försovit mig!"
Å så kollade jag på mobilen. Avstängd! Jag fattar fa i mig inte hur det gick till faktiskt.. den hade laddat hela natten och jag stänger aldrig av den innan jag lägger mig. Är hellt hundra på att jag inte stängde av den. Iaf, så hade jag typ panik och satte på den och kollade klockan. 09.06. Och vi börja kvart i 9. Inte så farligt men ändå!! Och trodde vi hade svenska i typ två timmar, o de skulle va pinsamt att komma till lektionen försent när hela klassen e där, meeen!! Jag kolla schemat å vi hade tyska men förstod ju att jag inte skulle hinna till den, det va ju bara 40 minuters tyska och bara en kvart kvar. Satt gjorde mig i ordning lite lugnt (hann inte äta frukost dårå) och sen gick jag till skolan. Resten va väl en okej vanlig skoldag, hamburgare till lunch! mums.
Sen kom jag hem, hade gitarr, va med jennifer hos mig. Och då... hon hade fått mejl. HON hade vunnit Tunigos jävla tävling med att få en signerad skiva av Saade vol.2 och en signerad poster, hon och två andra. Och gissa vad?? Hon har redan BESTÄLLT den skivan för typ TVÅ MÅNADER sen!! Och betalade för det. Så VINNER hon en till. Och gissa va hon ska göra med den? RAMA IN DEN !!!! OCH INTE ANVÄNDA DEN ALLS!!!!!!!
Dåligt tycker jag att hon vann när nån annan som inte ska få en till skiva kunde vunnit den. (Tex JAG, men även nån annan kanske!).
Men är glad för hennes skull iaf. :)
Men därför har denna dag vart piss, plus några andra skitiga saker. Och vet ni va de ironiska va? När jag upptäckte att jag hade försovit mig så tänkte jag "neej nu kanske min dag blir typ värsta sämsta , det brukar ju bli så när dagen börjar dåligt? Fast nej det här kommer bli en dag bra känner jag på mig:)) !! Såååå typiskt.
Så nu är jag lite neggo men vafan , undra varför?! men... ska försöka va lite gladare nu!
Kollar på Grey's Anatomy nu , haha diggar April!! Störtskön ju..
Följer nån av er också Grey's? :) Älskar det programmet verkligen, fast det är inte bättre än Desperate Housewives, det äre inget som är.. :D ;)
Nu efter all denna text så förtjänar ni bilder! :)


Du e min snygging duu!!♥ Don't forget that.

Aaaaw:)♥


Från Central Park i New York♥ :) Åååh , saknar USA..

PUSS!


Kommentarer
Postat av: LIENE

haha. ja, lite onödigt rama in ett album som någon annan kanske inte har just nu råd med:P

2011-11-10 @ 19:35:57
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja det gjorde vi .Men vi skulle skriva en låt själva

2011-11-10 @ 20:30:10
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0