Jag ska få glasögon..

Jahapp..Toppen. Skitkul. Nu är jag verkligen överlycklig. NOT!
Jag ska få glasögon!! Jag vill verkligen inte!! Är närsynt på ena ögat och lite lite översynt på det andra. Kul..
Men  kommer  inte behöva använde glasögonen hela tiden , det är ju bra :) Behöver bara använda dom när jag anstränger mig, tex kollar på tv, sitter vid datan, läser, i skolan när jag är på lektion. Satt bara när jag anstränger mig som sagt ;) Skönt det, för jag tänker inte gå runt med dom hela tiden. Jag passar inte i glasögon, jag svär.
Och nu ser jag jätte dåligt när jag kollar nära bara för jag fick en ögondroppe hos läkaren och 45 min efter det undersökte dom mig, men iaf den ögondroppen kommer sitta i typ hela dagen och gör satt man ser dåligt (vilket jag gör nu dårå) och gör satt man kan bli bländad i ljuset och så där (vilket inte har hänt för mig som tur e!)
Men nu ska jag va lite mer positiv iaf :) Är hemma nu, bara engelskalektionen kvar i skolan satt ingen idé att gå, den slutar ändå väldigt snart satte.. ;) Och sen kommer Jennifer hit, så ska jag ge henne Hotter than fire singeln som jag köpte åt henne för hennes pengar eftersom hon va bortrest när Eric hade sin skivsignering. Och sen efter det drar vi till henne tror jag och då har hon en grej till mig som hon köpte i London!!♥ :D Gissa om jag är nyfiken?!
Men ska äta nu, hungrar snart ihjäl!!!!!
puss!


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0