heeeeeeeeej

Tja people! ;) Vad gör ni idagrå ?
Min dag har vart normal , typ.. och nu sitter jag och Jennifer och kollar på Sunshine Cleaning den äger :) Har sett den en gång förut då men.. hehe :)
Sen sover Jennifer över här ikväll woho!! :D Vi har ju ledigt imorn för det ska va u-samtal hela dagen fast jag hade mitt idag.. hihi :) :3 Åååååh va jag är hungrig nu.. hoppas på att det blir mat snart :P Det blir ugnsbakad falukorv med potatismos mwihihii :3
Imorn ska vi till Orren och prata lite för vi ska praoa där på måndag och tisdag då det är Elevens val i skolan och då kan man praoa om man vill :D Kuul! Satt vi praoar där, ska bli kul eftersom att det va där vi gick på dagis också !! :) Å sen efter det vettefan va jag ska göra, jag och Matilda skulle kanske till Centrum men det känns inte som att det blir av längre satte.. jaa vi får se :) På fredag blire iaf Breaking Dawn! :) Läääääängtaaaar!!!!!!♥


Aa tråkiga lilla jag..

puss !


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja verkligen, riktigt snyggt! :)

allt bra?

2011-11-16 @ 17:22:21
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: LIENE

Jag vill också se Breaking dawn!

2011-11-17 @ 19:15:13
URL: http://lienes.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0