Gissa vem som väntar på mig just nu? - Min säng!

Geekar DH just nu, har ätit middag för  nån timme sen, och nu äre strax dags för min säng att få lite sällskap, den börjar se lite ensam ut dära. Heh.
Å snart är mitt rum klart!! Brorsan har börjat lägga golvet nu! Och jag tror jag vet hur jag ska möblera det sen. Men mina gamla möbler, suck. Inget nytt. Men men det blir väl bra ändå sen. Och möblera, ja det ska jag faktiskt göra i mitt rum hos pappa i helgen!! Fast är inte helt hundra på hur jag ska möblera, satt det blir väl lite problem. heh. Men det löser väl sig , Verro får hjälpa mig imorn med lite förslag bestämmer jag nu!!
För imorn sover hon över hos mig, fast först åker jag till centrum med Matilda efter skolan för hon skulle handla lite saker, och det är ju alltid kul att kanske få kolla på kläder, eller vad tycker ni? :)
Men som sagt, sängen väntar på mig nu.


Hah.. jag just nu, typ.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: BELLZOR

Hej! Vinnaren av ett phonecase från Ziperall är nu avslutad! Klicka på länken för att se om du vann :) Ifall du är vinnaren och inte hör av dig inom en vecka så dras en ny. Tack för att du deltog <3



http://bellzors.blogg.se/2011/november/vinnaren-av-ziperall-phonecase.html#comment

2011-11-24 @ 23:38:01
URL: http://bellzors.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0