Geek

Tjohej!
Snart börjar två och en halv män , wiahooo!! :D Älskar de nya avsnitten! hehe :) Satt ska köra Super mario flash en liten stund nu innan det börjar :P Och IMORN ska jag till centrum IGEN med Jennifer och Verónica!! :) Kul! Och sen efter det vet man inte vad som hittas på.. hihi ;) Åh juste haha det va lite roligt idag på tyskan tycker jag iaf, för vår tyskalärare ville ha in våra skivor som man får med i boken för att dom typ skulle skickas in till förlaget igen eller whatever, men iaf... min är kvar i syrrans data i USA, hahaah lyckat eller vad?! Det tycker iaf jag är jätte kul!! ^^ Fast nu kanske inte alla har samma humor som jag.. Heh.
Meeen det kommer lösa sig, pappa får väl ta med den hem till Sverige igen, han åker ju till syrran under jullovet typ :) Hehe .
Men måste hinna geeka lite Super mario, satt see ya!


Haha lite muppbild från i fredags när Verro sov över..... jaa vi är lite konstiga.....!!! haha

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0