Fotbollsgalan

Tjoj igen :) Nu tittar jag på Fotbollsgalan, Eric är ju med♥ :) Men ärligt talat fattar jag inte varför man har en fotbollsgala. Va är grejen med det liksom?? :O fattar inte riktigt. Det är bara fotboll, inget livsviktigt. Inte som typ Rädda Barnen eller nåt utan bara fotboll? Meeeen det kanske är bara jag som tycker så?? ^^
Hoppas iaf Eric sjunger snart, helst innan klockan 9 , för då ska jag byta kanal till Två och en halv män :)
Woho dom nämnde nyss Eric Saade nu! :D Yaaaeeey!! :)♥

Åjuste, idag på tyskan fick vi tillbaka våra tyska- prov. Jag fick B+ ! :) Woho, pro eller vaaad? ;P hahahajj :)
Det känns inte riktigt verkligt än att jag ska få glasögon , trodde faktiskt inte det. Kanske en typ lins eller nåt dropp eller nåt sånt där, men glasögon ! Nää det trodde jag verkligen inte. Men men, det är bara att stå ut.. Det kommer iaf inte försvinna med åren, läkaren sa att det till och med kan bli sämre, men det är inte så stor chans men ändå. :(
Hehe men jag kanske passar i det? om jag har tur alltså.. haha :) Och brorsan kommer typ mobba mig säger han och jaa.. kul liv man har just nu rå. Okej bara för det där med glasögonen men ändåå hehe ;)
.. äre nån mer än jag som kollar på Fotbollsgalan? :) Lite spännande och höra folks typ "tacktal" faktiskt hehe ;D

puss!


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Kul att du tycker att smyckena var fina:D

Kram

2011-11-07 @ 20:52:24
URL: http://lienes.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0