Farsan!

Japp jag fick min önskan i genom: vi ska se på Farsan nu ! Kul kul. och imorn äre skola igen, äre bara jag som tycker att den här helgen har gått onaturligt fort? Känns som lördag idag faktiskt men det är ju liksom söndag. hihi. :3
Vi ska fika lite till filmen också! Wiho :) och julmust måste man ju bara ha till ! Annars är man galen :) Jag är galen. I julmust. Är ni också det ? Julmust och pepparkakor älskar jag :D Julmust forever in my heart!♥


Apotekarnes är den go'aste julmusten :) mums!
Förresten, en fråga till er...:

Vad tycker ni är godast, julmust eller påskmust? Det är ju samma bara annat namn men tycker ni ändå att nåt av det är godare?

själv tycker jag att julmust är godare, bara för att det är juligare kanske ? vet faktiskt inte varför :)

puss!

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0