Fars Dag

Idag är det Fars Dag! Har inte köpt present till pappa igen men vet exakt vad han ska få.. hehehe :) Ska dra till centrum med kanske Jennifer sen idag och köpa den hihi ;) Sen ikväll ska vi äta Fajitas, det var ett tag sen kan jag ju säga!! :P
Men just nu deltog jag just i lite tävlingar, kollar bloggar och sen ska jag strax kolla på Desperate Housewives (som sagt, jag geekar det). är på säsong 5 nu wohoo! Satt det är fem år senare :D Hahah när Gaby har blivit mullig, det känns inte ens som samma person ^^ Men nu ska jag verkligen inte prata DH på bloggen här . Det kan jag göra med dom nya avsnitten :)
Åååååh och sen en grej som ska hända på Desperate Housewives och en grej som ska hända på Grey's Anatomy vet jag.. :(
Men nu ska jag geeka DH rå, see ya later!


Kommentarer
Postat av: LIENE

Äsch, presenter är inte det viktigaste:)

2011-11-13 @ 15:02:56
URL: http://lienes.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0