Breaking Dawn- part 1

Idag smäller det!! :D
Nu blire äntligen av!! Har väntat ett helt år på den här filmen och idag ska jag se den!! wohoo! :D Gissa om jag är överlycklig!! :) Och min morgon har vart helt perfekt, satt  det känns som om detta blir en bra dag.. :P
Nu dricker jag te, sen ska jag borsta håret och lite så sen äre dags att möta Jennifer. Idrott är första lektionen, veeet ni hur trååååkigt det är?! :S visst visst ibland äre väl helt okej dårå men haha fattar inte varför man ska ha det? :O man har ju typ ingen nytta av det hehe . Men det är va jag tycket de :)
Men nu måste jag skynda mig lite satt slänger in en bild ;)


Från New York :)♥

puss!


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0