Biokväll

Breaking Dawn va fett med bra!! Omg säger jag bara asså.. !!!! :D längtar redan till del 2 kommer ut.. :) Men fattar liiiite varför dom satte 15 års gräns först för de va lite obehagliga scener i slutet men inte tillräckligt för 15-årsgräns herreguuud.. men men nu vare ju 11 iaf :)
Nu sitter jag och Jennifer mest och gör ingenting.. väntar på att en viss person ska logga in på msn men det händer ju aldrig.. :(
Hehehe.. har inte alls mycket att blogga om..:/  men meeen.. :)hehe kanske blir lite virrigt nuuu hehehehe!!
imorn blire väl bättre uppdatering gissar ja.. :) Ingen aning om va jag ska göra imorn dårå men haha :)
På måndag blire PRAO!! :D På Orren kuuul! Småbarn är sååååå gulliga :) Tycker inte ni det? :P :D
seeee ya orkar inte lägga ut nån bild nu hihi :)

ps: har ni inte sett Breaking Dawn, gå fan och se den NUUUUUUUUUUUUUUU isf!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0