21.00 smäller det!

Hej!
Åt nyss pasta + pastasås till middag hehe. Skulle äta tidigare men det blev inte så och det tog lite tid att göra middagen, jag är inte världens bästa kock direkt..
Nu ska jag iaf strax hoppa in i duschen, sen kl. 20.00 äre Top Model!:) och klockan 21.00 äre........:
DESPERATE HOUSEWVIES!!! :D Omg va jag längtar, alltid så spännande med de nya avsnitten!! :P Fast kommer inte ihåg så mycket från förra gången.. eller jo juste!! Omg.. man undrar verkligen vem som hade flyttat kroppen från graven eller hur?! Asså i DH.. hahah. Hoppas man får reda på det idag iaf?! :D
Läängtar till avsnittet nu! hehehh..
Aja nu ska jag hoppa in i duschen!
puss


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0