Vägrar byta!

Blogg.se är ju helt cp, och tydligen ska det vara bättre om man är inne på google chrome istället (det är när man ska skriva inlägg som det hamnar bakom reklamen, lite av de) men jag tänker inte byte! Jag ger aldrig upp!Det kommer ju säkert fixa sig förr eller senare, hoppas jag. Ger iaf inte upp.
Nu har jag precis vart hos Jennifer , och fy fan vad kallt det är utee!!! Seriöst jag tappade halvt känseln i mina fingrar.. Usch ja!  Men nu kanske snön kommer tillbaka, massor med snö! Hoppas hoppas hoppas :D

Men fan nu måste jag plugga... med te och pepparkakor till också. Och sen ska jag väl ta och kolla på DH! :)
Det tröttnar man aldrig på. Aja, fysiken väntar.......


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0