3 dar kvar



Just nu sitter jag och kollar på Min stora kärlek på tv3. Grymt bra film, har väl sett den ett tusentals gånger förut kan man ju säga ;) 
Idag slutade vi äntligen skolan! Jullov here I come! :DD Ska bli grymt skönt att bara slappa i två och en halv vecka ungefär!  Grymt skönt. Jag drog till Verro efter skolan oich vi gav varann våra julklappar! :D Av mig fick hon två Tintin- filmer, hon är galen i Tintin :) Och av henne fick jag ett par örhängen och en bok som heter Hungerspelen som verkar bra! Ska börja läsa den så fort jag har läst ut Elsas Värld, jag är inte så bra på att läsa två böcker samtidigt, det blir liksom förvirrande. Sedan tittade på Jurassic Park hos Verro också, herregud vad bra den var! Men lite obehgliga känslor fick man som fan! 
Nu har jag skitont i huvet... har väl suttit för mycket vid tvn/datan, och så är jag förkyld typ så man kanske lätt får ont i huvet då? Ah jag vet inte, men ska lägga ifrån mig datan lite, efter att ha installerat Word, för min förinstallerade segar upp sig som fan hela tiden och jaa.,

OM 3 DAGAR ÄR DET JULAFTON!!! :D


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0