Mår sisådär

Hej! Känner mig inte så bra just nu, har känt mig dålig de senaste 20 minuterna eller så. Har väl druckit för lite vatten eller nåt. Har ju geekat DH också så kanske borde ta paus från tv/data? Ska nog inte hålla på med det på ett tag iaf, har ändå lite läxor att göra!

- Plugga SO (om Grekland förr i tiden och deras gudar och bla bla bla... riktigt spännande, faktiskt!)
- Läsa ut min bok i svenskan som jag tog med hem (det är en jävligt bra bok satt den läsre jag ut på nolltid!)
- Göra en bokredovisning av boken jag ska läsa ut nu.

Jaa ni ser, det är mycket att göra! SO:n måste jag läsa iaf 3 gånger, och det är ett par sidor... Så alltihop lär väl ta halva kvällen gissar jag, så ska jag äta middag i mellan också. Så nu ska jag ta ett STORT glas mjölk, gosa ner mig i soffan och börja plugga!


Kommentarer
Postat av: jennifer

Hur /vart gjorde du den där txten bloggar mer senare?

2011-12-15 @ 19:58:43
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0