Tomorrow I'm forever alone...

Sitter och tittar på DH, som vanligt, och guud vad spännande det är! Haha fast har ju sett avsnitten som jag ser nu förut men ibland är det bara kul att se dom igen! Och till mitt försvar så var det ett tag sen jag såg det avsnittet jag såg nyss. Äter också pepparkakor just nu, muuums! Längtar tills vi ska baka! När det nu blir? Hmm..
Jag var med Verro idag också efter skolan, vi hade skoj! Kan man säga :)
Men imorn är jag övergiven, forever alone typ. Åååh jag som alltid har fullbokade helger!! Men inte nu nej. Fast det kan ju va positivt... det blir ju mer tid över för DH! Geek som man är... ;) Nu ska jag fortsätta kolla, som sagt, geek!

puss


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0