Tomorrow! :DD

God kväll! Eller ja, kväll och kväll.. det är väl mitt i natten egentligen, men men. Har precis kollat DH och nu ska jag strax lägga mig, kollar lite saker på datan och fb först bara :) Och sen när jag ska sova kommer jag väl som vanligt hålla på med mobilen i typ en halvtimme först. Hahah inte det bästa sättet att somna på direkt! ;)
Men men. Nu är det Dan före dopparedan!! :D För hon är ju  efter 12.. Så imorn är det julafton! :DD Fast för mig är imorn fortfarande fredag eftersom att jag inte har lagt mig än. Åååh jag undrar verkligen vad som ligger och väntar på mig i klapparna under granen!?! :D Omg läääääängtaaar till Julafton nu!!
Fast alla säger att snön inte kommer vara kvar på Julafton.. Men det tror inte jag ett dyft på! Liksom vafan, snön ligger kvar nu, och på mindre än 24 timmar lär det väl knappast förändras! Visst, det kanske blir plusgrader men då behöver inte allt smälta bort för det. Snön är här nu, och den är här för att stanna! Det är det vi ska fokusera på! :) hiihi :3 iiiiiihhh jag längtaaar tills IMORN (JULAFTON!)!!:DD


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0