Tidningsnaglar


Så här ser mina naglar ut just nu! Eller jaa, inte exakt sådär... mina är mycket fulare, det var första gången jag gjorde sådär satt det blir text. Bilden tog jag bara från google för att min cp kamera inte kan ta ett kort på naglarna utan att blixten kommer i vägen.
Men aja, jag gör väl om det nån annan dag , är för trött för att göra det nu (naglarna alltså) och jag måste verkligen hamna i sängs nu. Så godnatt på er, puss♥

ps: imorn ska jag gå med ziperallen till skolan när det är julavslutning. Jag och Jennifer. Och typ jätte många andra tjejer ska tydligen också det. men det kommer vara pinsamt för min ziperall är ju alldeles för stor, men såååå mysig. Men aja, kommer gå med den iaf.


Kommentarer
Postat av: jennifer

få en gratis länkning ,gå in på min blogg för mer info

2011-12-21 @ 13:55:34
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0