Sovmorgon!!

Jaupp, det blev sovmorgon idag! :D Vaknade runt kvart över 7 och låg och drog mig lite i sängen och då fick jag ett sms från skolan att första lektionen var inställd, jag verkligen älskar när sånt händer!
Så nu börjar jag 10.05 istället så ska göra mig i ordning det sista nu, sen dra till skolan.
Och när jag kommer hem har jag rätt mycket kvar att plugga.....

- Instuderingsfrågorna 15-43 i fysik (asjobbigt, hann ju inte ens färdigt med allt igår..)
- Läsa om Egypten i historiaboken men kommer inte ihåg sidorna..

Okej det kanske inte låter så mycket men det är det faktiskt! Kommer aldrig hinna klart, och så måste jag ju packa ikväll också.. :/ FAIL.


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0