Sorry för helgens uppdatering

TJo!
Har inte bloggat i helgen alls, jag vet men det är för att datan har vart hos pappa och bla bla bla.. Och i fredags sov jag över hos Verro, fast det va inte planerat. Igår så va jag typ hos henne hela dagen, följde med när dom köpte julgran och sen när jag kom hem så senare på kvällen tittade vi hela familjen på film. Sen la jag mig vid kvart i 11 typ, jag veet jag lägger mig tidigt! Men har vatr så onormalt trött den här veckan, så det går inte att beskriva!! Somnade på studs igår iaf! Sjuukt trött var jag!
Nu så sitter vi hela familjen och kollar på Beck: Sista vittnet. Har sett den tusentals gånger satt det är inte så jätte kul nurå men det är det enda bra som går på tv ;) Å så har vi köpt julgran idag! Wiieeehooo!!!! :D Vi ska nog pynta den när det är nyheterna sen mellan Beck!
Är faktiskt inte så trött ikväll, men tror ändå jag lägger mig efter att ha pyntat julgranen sen!

See yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0