Sitter hemma hos Verro och käkar chips


Börjar inlägget med min underbara snygga älskling♥

Som rubriken säger så sitter jag hos Verro och käkar chips. Vi har precis kollat på våra betyg på dexter haha, vissa ämnen kan det nog gå bättre i. Men men, har ju gjort mitt bästa den här terminen! Typ iaf.
Vi gör egentligen typ ingenting nu, bara jag som bloggar. Det är så skönt med fredag! Och vet ni vad??

OM 8 DAGAR ÄR DET JULAFTON!!!!!!!!!!

Då ska jag och Verro ge varann julklappar :) Fast vi ska ge och  öppna dom på onsdag, då skolan slutar , det passar perfekt! För tror inte direkt att vi kommer träffas på julafton haha.
Men nu måste jag sluta bloggar, har en sak vi måste göra... heh.

ps: ikväll ska jag faktiskt blogga igen, vilket jag inte gjorde igår, fail... ;)

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0