På söndag på söndag på söndag!!! :D

Har precis sett två avsnitt av älskade DH och nu bär det strax av till sängen! Blir ingen ny jävla header för det failade bara när jag gjorde den och sen blev allt fel... men jag ska göra en ny header sen efter jul :) Hoppas den blir bra dårå! Sen imorn börjar skolan vid halv 9, skönt med lite "sovmorgon" typ.
Och på fredag bär det av till Malmö! Och på söndag... Erics minikonsert! :) Längtar längtar längtar!! Längtar så tjockt obeskrivligt mycket, och då ska jag va med i alla tävlingar, för i söndags va vi inte det för vi kom lite senare än när de första tävlingarna var. Hoppas jag vinner nån! Man kan vinna: (iaf i söndags, gissar att det är samma denna gång.)

- Två biljetter till Pop Explosion♥
- En inramad poster, signerad av Eric♥ (och just den kan man endast få tag på där i dom tävlingarna!)

- En typ Eric Saade T- shirt, tror jag det var♥
- Erics handskar!♥ (gissar att han haft på sig dom.)
- Samsung Galaxy S mini.

Kommer inte ihåg om det var nåt mer, men tror inte det.
Men nu börjar man bli trött här, sov sött!♥


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0