Nu när jag skulle skriva rubriken upptäckte jag att mitt tangentbord är snett!Hah...

Snön som kom ikväll var inte mycket att hänga julgran på! (eller hur man säger) Det kom pyttelite- som man inte ens såg! Får hoppas att det snöar rejält under natten då.
Har precis fikat på lussebullar (Åååh, såååå juligt!!) och nu ska jag sätta upp håret i flätor (måste lära mig att göra inbakad fläta nån dag!) och sen lägga mig. Är rätt så trött och vi har idrott första lektionen imorgon, och då är det det jobbigaste som finns att vara för trött.
Och imorn blir det centrum med Verro! Vet att jag är där ofta, men inte alltid så köper jag nåt och nu har jag presentkort på H&M som jag inte vet om jag har använt så ska kolla det imorn samtidigt som Verro skulle köpa nån tröja.


Tog den här bilden i USA♥


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0