Mot skolan snart då

TJOhejj! sitter och spelar Faster than Saade, skitvårt spel!! Man ska köra en bil på en bilbana, mot Erics bil typ och man måste komma i mål före honom men det är ju helt omöjligt! suck.. ska fråga brorsan om han kan försöka köra åt mig sen haha ;D Hoppas för om man kommer typ top 5 eller vare va, den första ronden så får man en signerad Saade vol.2 och går väl vidare till andra ronden också fast det kan man göra ändå tror jag, köra på andra ronden. Men om man kommer top 10 tror jag det var, på andra ronden så vinner man VIP- biljetter till valfri Pop Exposion konsert  i vår!! :D Omg!!! Så är skittaggad på att klara det!
Men nu har jag lite bråttom, ska borsta håret och sen möta Jennifer vid tio över. Önska mig lycka till med att hinna det... haha.

bloggar efter skolan ofc, om jag inte mobilbloggar ;)

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0