Missade Top Model igen- lyckat!

Sitter här och ser på Scrubs med brorsan. Försökte verkligen plugga matte förut men det gick inge vidare, så jag skiter i rött kapitel, det är ju ändå inget måste, bara att det är bra att göra det.
Ååh Scrubs är så sorgligt just nu, det är avsnittet där dr. Cox typ bästa vän visar sig ha Leukemi.Sååå sorgligt!!! ;(
Haha bästa kommentaren också när JD säger till han Ben att han har leukemi...
JD: "Ben you have leukemia"

Ben: "...That sucks."

Haha det tyckte jag var himla roligt iaf.
Nu ska jag titta på Top Model som jag som vanligt glömde att det gick ikväll... men nu kan jag iaf se vem som åker ut! ;)

see yaaaaaaaaaa!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Hej !

KOm på en jätte bra ide .Kan inte vi göra bloglovinbyte?

2011-12-07 @ 16:04:03
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0