Merry Christmas!

I'm dreaming of a white christmas, just like the ones I use to know. Where the treetops glisten, and children listen, to hear sleighbells in the snow.
I'm dreaming of a white christmas, with every christmas card i write. May your days be mary and bright! And may all your christmases be white.

Woho nuv är julen häääär!! :D Har längtat som faaaan, och nu är den häär! Jippiiee!!!!! :D
Har öppnat alla julklappar nu, mwihihihihii! Vi brukar inte öppna dom förrän efter Kalle Anka, men i år är det annorlunda eftersom att vi ska vara hos kusinerna under Kalle Anka och hela kvällen för en massa tyskasläktingar är där. Så vi öppnade dom nu istället!
Fick mycket vad jag ville ha, men två av de tre sakerna jag önskade mig allra mest fick jag inte..
Det var Sims3Husdjur, och ett Thomas Sabo armband som jag inte fick... det är så typiskt! Jag får aldrig det jag önskar mig allra mest, när jag önskade mig en digitalkamera tex, ja då önskade jag mig den 3 år i rad (julafton OCH födelsedag!) men tror ni att jag fick den? Nej. Så jag köpte en själv istället, ska väl göra detsamma nurå...
Men men, ska väl vara glad för det jag har fått.. men det är bara det att jag verkligen vill ha ett Thomas Sabo armband... :( För Sims3 spelet gör mig ingenting att jag inte fick, för det är ju tillräckligt billigt att köpa själv, men Thomas Sabo är mycket dyrare! Tur att jag fick en massa pengar av morfar då...
Bilder hinner jag inte lägga ut NU, gör det förmodligen senare ikväll elr imorn, för vi ska åka till kusinerna nu!
Förresten jag fick två trisslotter också. Men den ena vann jag inte på, och den andra var blöt så fyra rutor gick jag miste om...

hejrå


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0