Längtar så grymt mycket till imorn

Sitter här och lyssnar på Without you I'm nothing, den är så grymt bra!!♥ Älskar refrängen på den.
Har typ geekat DH nu och ska såklart fortsätta med det :) Sen när mamma är hemma igen ska vi köpa eller hyra nån film till ikväll, yaey! :D Det får bli nån skitbra då.. Och vet ni vad som händer imorn?? Erics minikonsert plus skivsignering i Sollentuna!! :) Ska dit med Jennifer, kommer bli så grymt! Så ska jag köpa Saade vol.2 där också såklart satt Eric kan signera nåt åt mig :) Och NÄSTA söndag... då ska vi till Malmö!! :D Jag, mamma, brorsan och Jennifer, för då har Eric en skivsignerings- minikonsert där också! Satt då måste jag köpa ännu en Saade vol.2. YES BOX. heh .
Men ska fortsätta geeka Desperate Housewives nuu, see ya!

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0